Opgelost door Catawiki: Geen correcte afhandeling

sad Opgelost
eetstokje 123

Ik heb een artikel aangeboden op Catawiki en is verkocht en verzonden.
Ik heb hier bericht van gehad van Catawiki.
Tevens alles gedaan wat er moest gebeuren.
Tot mijn grote verbazing was er op mijn rekening een bedrag van € 0,00 overgemaakt.
Terwijl het bedrag € 85,00 moet zijn, minus hun veiling en commissiekosten.
Ik heb hiervoor geprobeerd te bellen tijdens kantooruren, werd mij vermeld dat dit nummer niet bereikbaar was.
Vandaag hetzelfde nummer gebeld en contact via een computer in de wacht gezet.
Na een kwartier werd de verbinding verbroken en opnieuw geprobeerd.
Na 30 min. was mijn geduld op wat toch niet vreemd is.
Ik zit met een behoorlijke kater voor dit onrecht van deze veilingsite.
Kan hier voor mij iets van duidelijkheid in worden gegeven?

Contact opnemen voor meer duidelijkheid en afhandeling

Catawiki
    Beste eetstokje 123,

Wij kunnen ons voorstellen dat u graag duidelijkheid verkrijgt over de uitbetaling. Graag geven wij daarom meer informatie.

Bedankt dat u ons heeft voorzien van de gegevens van de verkoop. Wij zien dat wij nog niet over uw bankgegevens beschikken om de uitbetaling te kunnen doen. Een aantal dagen geleden hebben wij u benaderd om aan te geven dat de geplande uitbetaling alleen kan plaatsvinden als wij over uw bankgegevens beschikken. Wij hebben zojuist opnieuw contact met u opgenomen om uit te leggen op welke manier u de bankgegevens kunt doorgeven.

Zodra wij over de gegevens beschikken, kan de uitbetaling aan u plaatsvinden. Hierover hoeft u zich geen zorgen te maken!

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?