Klacht Catawiki: Geen mogelijkheid om contact te maken.

M.N.J.M. van Vliet

Ik heb dezelfde klacht als eerder hier gemeld. Er is nergens een mogelijkheid te vinden om contact op te nemen. Zij leggen uit hou je dit moet doen: onder de FAQ's zou je contact kunnen maken met hen (er zit een knop met HELPCENTRUM), via e-mail of telefonisch. Dit werkt dus absoluut niet omdat je constant terug komt bij dezelfde FAQ's. Al probeer je het honderd keer!
Ik heb Track and Trace bericht van Belgisch vervoerder ontvangen dat pakket is verstuurd. Helaas geen bericht van de Nederlandse. Aantal willekeurige website bezocht. Nummer werd herkend door DHL. Kreeg later bericht dat ik bezorgtijd/dag kon plannen, maar dan moest ik eerst verzendkosten betalen. Ik heb echter een behoorlijk hoog bedrag (€ 20,-) hiervoor betaald aan Catawiki!! Het pakket zou op 2 mei al verzonden zijn, maar heb verder ook geen enkel briefje in de bus ontvangen met een eventueel Niet Thuis bericht!! Kan ook niet, want ik ben de hele week thuis geweest.
Begint op deze manier wel op zwendel te lijken!!
Vriendelijke groeten, Matthé

Duidelijke informatie hoe je contact kan opnemen. En die ook werkt. De oplossing die zij hier elders geven werkt niet!!

Ook een klacht indienen over Catawiki?