Opgelost door Catawiki: Geen of veel te laat reactie op mijn mail.

Andreo

Ik had op en kavel geboden maar toen de veiling voorbij was kwam ik tot de ongelukkige ontdekking dat de foto's van het kavel niet overeenkwamen met de kavelomschrijving. Ik wilde dan ook afzien van de aankoop. Hierover gemail met Jeroen Hamelink van Catawiki welke mij vlot antwoorde dat de aankoop geannuleerd zou worden. Tot zover prima.
Niet veel later blijkt dat ik betalingsherinneringen blijf krijgen betreffende dit kavel. Hier een aantal maal over gemaild, ook met Jeroen Hamelink. Maar, buiten een reactie van J. Hamelink dat hij er achteraan gaat, niets meer gehoord. Intussen gaan de "bedreigingen" met een incasso bureau gewoon door, krijg je een definitief laatste mail en is het nu dus maar afwachten wat er gaat gebeuren. Op mijn mail wordt niet meer gererageerd. Heel erg vervelend! Waar ben ik nu aan toe? Komt er een incasso bureau langs? Enz. Waardeloze contact mogelijkheden. Overigens niet de eerste keer dat ik geen reactie krijg op mail.
En nu?

Een reactie!
Bevestiging dat de aankoop geannuleerd is en er dus ook geen incasso bureau op de stoep komt te staan.

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Onze excuses voor het feit dat u na uw initiële contact met de veilingmeester geen bericht meer heeft gekregen. Wij zien dat u inmiddels in contact bent met ons support team en zullen dit met de veilingmeester bespreken. Ook zullen wij onze financiële administratie laten weten dat dit speelt, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over het incassobureau. Zodra we meer informatie hebben, nemen we per e-mail weer contact met u op.
    Catawiki
    Beste Andreo, Wij hebben overlegd met de veilingmeester en de financiële administratie en het probleem is verholpen. De aankoop zal in ons systeem geannuleerd worden, zodat u geen betalingsherinneringen meer zult ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
    Fijn.

Andreo

Ook een klacht indienen over Catawiki?