Klacht Catawiki: geen reactie geen tel nr!

cataniksi

Ik heb al verschillende keren iets bij Catawiki gekocht tot volle tevredenheid...
Ik heb altijd een favorieten rijtje kavels openstaan ... als de p rijs mij bevalt doe ik en bod of niet.. Ik zit vaak s avonds nog even te scrollen hoe de prijzen er voorstaan, tijdens het scrollen springt een schilderij van meer dan 300 euro opeens op groen... maar ik heb dus helemaal geen bod gedaan!!!
Ik heb hier gelijk over gemaild ... geen antwoord nog een x... geen antwoord, kan nergens e op de site een tel nr vinden!!!! Dit kan toch niet???? Super onbeschoft ..en... hoe is dit mogelijk???

Het bod ongedaan maken en wel zsm kave l loopt op 14 oktober af!!

Catawiki
    Geachte cataniksi,

Wat vervelend dat er onbedoeld een bod is geplaatst. We kunnen ons voorstellen dat u hier erg van bent geschrokken.

Het plaatsen van een bod bestaat uit meerdere stappen. Het bedrag moet ingevuld of aangeklikt worden en vervolgens moet het bod bevestigd worden. We hebben hier bewust meerdere stappen van gemaakt zodat dit soort situaties voorkomen kunnen worden. Door deze extra beveiliging hebben wij ook besloten om geen biedingen te verwijderen. Dit gebeurt enkel bij hele hoge uitzondering als er bijvoorbeeld een politie aangifte wordt doorgestuurd waarin staat dat er is gefraudeerd met een account. We hebben u hier rechtstreeks over benaderd en uitgelegd wat we kunnen doen.

Wij hebben momenteel een erg grote toestroom aan e-mails en telefoontjes waardoor we onze gebruikelijke servicelevels niet behalen. Daardoor hadden we uw emails nog niet beantwoord. We doen er alles aan om die achterstand in te halen en zijn al een heel eind op weg, binnenkort zal de achterstand weggewerkt zijn en krijgt u weer sneller een reactie. Excuses voor het ongemak dat u hiervan ondervindt. Ons telefoonnummer is te vinden via de contactpagina. Onderaan de contactpagina staat de vraag: 'Kunt u het antwoord niet vinden?', daaronder staat de volgende tekst: 'We zijn hier om u te helpen. Laat het ons weten en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. Neem contact met ons op' De laatste zin is een link naar ons contactformulier en naar ons telefoonnummer.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?