Opgelost door Catawiki: Geen reactie van veilingmeesters en oneerlijk behandeling

RobyRed

Hier onder een samenvatting van mijn ervaringen (al aan Catawiki in een meer gedetailleerd manier gestuurd)
Devotionalia en Hi-Fi veiling: Goed ervaring
Curiosa veiling: Zeer slecht ervaring. Na 20 dagen krijg ik te horen (en alleen maar omdat ik had geklaagd) dat mijn object was meer geschikt voor een andere veiling (Decorative Arts).
Etnografica: Zeer slecht ervaring, ik krijg geen antwoord van de veilingmeester. Mijn kavels blijven in status ' Aangeboden' en ik weet niet waarom.
Aziatica: Slecht ervaring. Mijn kavel blijven heel lang in status aangeboden zonder dat ik iets over weet. Bijzonder genoeg is dat bepaalden aanbieder meerdere objecten in ELKE veiling hebben, en ik kan niet eens weten als die van mij zullen ooit geveild zijn.
Bijvoorbeeld, kijk naar de actuele aziatica veiling en zoek naar ivoren objecten... 9 op de 13 zijn van hetzelfde aanbieder (The Collector). Ik vermoed dat iemand heeft voorrang!

Ik zou graag met een manager willen praten om een verklaring te hebben.

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw aangeboden kavels. Wij streven er altijd naar om kavels binnen een week te beoordelen. Dit lukt helaas niet altijd. Voor themaveilingen en veilingen waarvoor veel aanbod is, kan de beoordeling meer tijd in beslag nemen. U kunt er van uit gaan dat wij elke aanbieder op exact dezelfde manier benaderen. Ook de grotere aanbieders zullen moeten afwachten totdat hun kavels beoordeeld zijn en er hiervoor een geschikte veiling is gevonden. Wij hebben u per mail bericht over de status van de door u aangeboden kavels.
    RobyRed
    Bedankt voor de reactie. Eigenlijk het is niet veel verandert.
    Ik heb 1 kavel op de etnografica veiling op 1 mei aangeboden en andere 2 op 11 mei.
    Op 18 mei alle 3 kavel in concept verandert. De eerst omdat iets in de beschrijving ontbreekt en voor de andere twee, en opmerking gekregen. Beschrijving aangepast en antwoord gegeven (Ticket 438860). Geen antwoord.... op 22 mei andere mail gestuurd (Ticket 438860). Vandaag is 25 mei en ik heb nog geen antwoord !!
    Ik heb meteen een antwoord
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat u wederom lang moet wachten op een antwoord op uw mail. Wij hebben uw e-mails gevonden en zullen de betreffende veilingmeester vragen om u zo spoedig mogelijk antwoord te geven. Bedankt voor uw geduld.
    RobyRed
    Ik weet niet wat "zo spoedig mogelijk" voor jullie betekent, maar we zijn weer 5 dagen verder en ik heb nog geen reactie van de veilingmester [naam verwijderd door beheerder] gekregen. Niet eens voor de kavel die ik op 1 mei aangeboden heb (betekent meer dan een maand geleden)!!
    Nu de vraag is: aangezien dat BLIJKT dat deze veilingmester wilt niet met mij te maken hebben, in welke andere veiling kan ik mijn objecten aanbieden? Zonder dat ik dan te horen krijg dat ik moet bij de Etnografica veiling zijn??
    RobyRed
    Dank aan Elske Ruiter, heb ik eindelijk een antwoord gekregen.
    Blijkt dat de etnografica veiling heel druk is in deze periode.
    Misschien een idee om nog een veilingmeester voor deze veiling in te schakelen? Anders de wachttijden voor een antwoord gaan snel oplopen (normaal moet 1 of max 2 weken zijn en in mijn geval was meer dan een maand, alleen maar omdat ik veel heb geklakt) .
    In ieder geval, bedankt

RobyRed

Ook een klacht indienen over Catawiki?