Klacht Catawiki: Goed betaald maar wordt niet geleverd.

JK

PAS OP MET KOPEN EN BETALEN VIA CATAWIKI!

Goeden (gewonnen kavel) ca een maand geleden betaald.

Verkoper levert niet en reageert niet op berichten. De verkopers zijn afgeschermd. Alleen Catawiki heeft de gegevens van de verkoper.

Catawiki houdt het geld (koopsom) onder zich ondanks herhaalde emails het geld terug te storten.

Bedrag van het goed, portokosten en veilingkosten moet worden teruggestort.

Catawiki
    Geachte JK,

Wat vervelend dat de verkoper het kavel nog steeds niet heeft verzonden.

We hebben rechtstreeks contact met u over deze kwestie gehad. De verkoopovereenkomst is tussen u en de verkoper, wij zijn enkel het platform waarop de verkoop heeft plaatsgevonden. Juridisch gezien kunnen wij een verkoopovereenkomst niet zomaar annuleren. Inmiddels bent u ingelicht dat we de verkoper nog een laatste deadline hebben gegeven. Mocht hij niet voor die datum overgaan tot de verzending van het kavel dan kunnen wij de order wel annuleren en u terugbetalen. Uiteraard zal dit gevolgen hebben voor de verkoopautorisatie van de verkoper. We willen enkel samenwerken met gebruikers die zich aan de voorwaarden houden.

Hopelijk hebben we u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?