Klacht Catawiki: heb meerdere malen na 4-8-2018 van Catawiki mails ontvangen dat ik feedback ontvangen van kopers

sad Niet opgelost
anglia

feedback

Vragen waarom de feedbackscore niet meer wordt bijgewerkt.

met catawiki zelf is moeilijk contact te krijgen

Catawiki
    Geachte anglia,

Wat vervelend dat er mogelijk iets mis is gegaan met uw feedbackscore.

We hebben helaas uw account niet kunnen achterhalen en kunnen daardoor niet controleren wat er aan de hand is.

Ons feedbacksysteem is een objectief systeem waarbij de score automatisch wordt aangepast als er een positieve of negatieve feedback wordt geplaatst. Een neutrale feedback heeft geen invloed op uw score. De score wordt berekend door alle positieve geplaatste recensies te delen door het totaal aantal geplaatste recensies dat invloed op de score heeft. Hoe meer feedback een verkoper heeft ontvangen, hoe minder groot de invloed van een nieuw geplaatste feedback is.

Mocht u nog een inhoudelijk antwoord ontvangen over uw eigen account dan willen we u aanraden om contact met ons op te nemen via www.catawiki.nl/help

Hopelijk hebben we u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Catawiki

anglia
de oplossing die ik heb gekregen heeft me niets geholpen.

Ook een klacht indienen over Catawiki?