Klacht Catawiki: Ik wil geld ontvangen voor een verkochte en afgeleverde kavel via Catawiki.

Lucifer

Eind maart heb ik via Catawiki een zilveren bestekset van Christofle in een bijbehorende notenhouten kist verkocht aan iemand in Parijs.
De kist is op 1 april afgeleverd in Parijs. Ik heb via mail aan de koper gevraagd of alles in orde is. Kreeg geen antwoord.

Op 5 mei krijgt Catawiki bericht van de koper dat de kist beschadigd is en dat er krassen zitten op de messen.
De messen waren apart in folie ingepakt.
PostNL zegt dat er nooit beschadigde zendingen worden afgeleverd.

Catawiki wil dat ik contact opneem met de koper om dit probleem op te lossen.
Ik vind dat ze geen enkel recht van spreken hebben.

Ten eerste had de koper binnen 7 dagen moeten reageren om nog iets te kunnen verhalen.
Ten tweede stuurt de koper wel foto's van de beschadigde kist, maar niet van de verpakking.
Ik heb Catawiki 2x een mail gestuurd en hierover verteld, maar er wordt niet op gereageerd.
Catawiki stuurt mij een bericht:

Helaas zien ze van u geen respons.
Gezien de situatie zijn we daarom genoodzaakt over te gaan tot een annulering van de verkoop. Dit houdt in de de koper zijn totaal betaalde bedrag van ons terug ontvangt.
Mochten we van u géén reactie ontvangen vóór 13-05-2020, zijn we genoodzaakt de verkoop te annuleren.

Wederom een mail gestuurd naar Catawiki.

Mijn mails worden niet gelezen door Catawiki, maar die van de koper wel.
Nu ben ik en mijn bestekset kwijt en binnen 2 dagen ook mijn geld.

Wat moet ik doen?
Telefonisch kan ik ze niet bereiken en mails hebben geen zin.

Ik wil graag hulp bij het incasseren van mijn geld.

Ook een klacht indienen over Catawiki?