Klacht Catawiki: Incassobureau achter me aan zonder bericht van Catawiki

J.Oostra

Zonder op de hoogte zijn gebracht door Catawiki van het winnen van een kavel, kreeg ik pardoes een sms van NIB incasso dat ik 58,55e verschuldigd ben aan Catawiki. Ik heb te vergeefs in mijn inbox gezocht naar het betreffend verzoek te betalen (18,55e). Omdat het geen zin heeft tegen een incasso in te gaan, heb ik het bedrag direct overgemaakt, wel heb ik per mail getracht een uitleg en verantwoording van Catawiki te krijgen. Helaas zonder succes, geen respons. Ook de tweede mail die ik eergisteren heb verstuurd is nog niet beantwoord. Ondertussen gaan de automatisch gegenereerde spam mailtjes gewoon door van Catawiki. Erg jammer en zeer onpersoonlijk, ben zeker niet van plan ooit nog eens met dit amateuristische bedrijf in zee te gaan.

Contact

Catawiki
    We zien dat u ons afgelopen vrijdag voor het eerste hierover een e-mail heeft gestuurd. Hier zullen wij vandaag op reageren. Wij werken met een onafhankelijk incassobureau, dus hebben via hen niets vernomen van uw vragen.

Uw account hebben wij inmiddels gecontroleerd. Hier zijn geen foutmeldingen bij uw e-mailadres te vinden. In uw account kunt u altijd zelf terug vinden wat u gewonnen heeft en welke betaling nog openstaat. Tevens zien we terug dat wij u meerdere betalingsherinneringen hebben gestuurd. Als laatste hebben wij u nog telefonisch geprobeerd te bereiken, voordat de betaling naar incasso is doorgezet.

We vinden het jammer dat u Catawiki als onpersoonlijk ervaart. Wij zullen u per e-mail nogmaals een toelichting geven van de stand van zaken.
    Tevens zullen wij u uitleggen hoe u zich kunt uitschrijven voor de mailinglisten waar u zichzelf voor opgegeven hebt, zodat u indien gewenst minder e-mail van ons ontvangt. Indien u nog vragen heeft, dan helpen wij u graag verder.

Ook een klacht indienen over Catawiki?