Opgelost door Catawiki: Incompetente servicedesk

Ron

Ik een gesigneerd shirt van Ronaldo gekocht via Catawiki. Dit kwam kapot binnen en heb toen contact opgenomen met de "servicedesk" van Catawiki. Zij gaven aan dat ik een dispuut kon aanmaken binnen een bepaalde periode, 22-4 tot en met 24-4. Ikheb vervolgens een dispuut aangevraagd bij Chantal van de servicedesk op 19-4, zeker op tijd. Vervolgens krijg ik op 30-4 de melding via mail van Chantal dat ik het dispuut te laat heb aangemaakt. Ik geef aan dat het niet te laat is maar zeker op tijd was. Vervolgens krijg ik een reactie dat het niet binnen het gestelde tijdscriteria was. Zwaar teleurgesteld heb ik nog een mail gestuurd om het telefoonnummer van de verkoper de bemachtigen. De reactie was, wederom van Chantal, dat dit niet gaat in verband met privacy. Ik weet niet welke definitie Catawicki kent van een servicedesk, mij wordt het alleen moeilijk gemaakt, ik sta er alleen voor en ben op mezelf aangewezen

Ik wil mijn geld terug

Catawiki
    Beste Ron,

Wat vervelend dat het gesigneerde shirt kapot aangekomen is. Het is niet de bedoeling dat u een object ontvangt dat niet volgens de omschrijving is.

Wij hebben uw kwestie onderzocht en zien dat u ons op 19 april heeft gebeld met de melding dat uw kavel kapot is aangekomen. Wij hebben u toen aangeraden om hierover eerst met de verkoper contact te zoeken en ons later opnieuw op de hoogte te brengen van de status. Hiermee geven wij u en verkoper de kans om onderling tot een oplossing te komen. Een koop vindt namelijk tussen u en verkoper plaats.
    Tevens hebben wij u per e-mail een bevestiging gestuurd dat wij graag opnieuw van u horen op 22-24 april. Wij hebben bij deze deadline benadrukt dat er geen dispuut wordt geopend als u niet binnen de gestelde data reageert.

U heeft ons op 25-4 opnieuw benaderd, waardoor wij helaas geen dispuut meer aan konden maken.
    Onze collega heeft u wel laten weten dat wij het een vervelende situatie voor u vinden en heeft u aangeboden te bemiddelen met de verkoper.
    Het klopt dat wij geen persoonlijke gegevens mogen doorgeven zonder de toestemming van de andere partij. U heeft in uw account overigens altijd toegang tot bepaalde gegevens van de verkoper.

Wij zullen u per e-mail ook een reactie geven en u een voorstel doen hoe deze kwestie opgelost kan worden. Daarbij helpen wij u graag.

Ron

Ook een klacht indienen over Catawiki?