Opgelost door Catawiki: internationale munten veiling gekocht-->betaald nooit meer wat gehoord of gezien

op 4 feb 2015 kocht ik op de internationale muntenveiling kavel 21
betaald op 5 febr totaal met veilingskosten 219 euro
niets ontvangen. De aanbieder reageerd nergens op maar ook van catawiki en de veilingsmeester geen actie(case nummer 181825)
Als enigste antwoord ontvangen(na zeker 8 mails)dat het waarschijnlijk wat langer gaat duren omdat de verkoper uit Frankrijk was,maar nu is het 24 febr en nog steeds niets.
Wil gewoon mijn geld terug

geld terug(219 euro)

Catawiki
    Wij begrijpen uit uw bericht dat uw e-mails niet adequaat zijn beantwoord en uw probleem nog niet is opgelost. Het spijt ons dit te horen, onze excuses voor het ongemak. Wij gaan uitzoeken wat er aan de hand is en zullen zo spoedig mogelijk u per e-mail hierover berichten.
    frans
    catawiki heeft nu wel meteen en netjes gereageerd
    nu nog afwachten of de beloftes worden na gekomen
    Catawiki
    Fijn te horen dat u nu wel goed contact met ons heeft gekregen. Wij hebben begrepen dat uw geld teruggestort zal worden wegens de problemen met deze verkoper. Hopelijk is daarmee het probleem naar wens verholpen.
    Catawiki
    Wij hebben van onze financiële administratie begrepen dat u het geld inmiddels teruggestort heeft gekregen en hopen dat hiermee het probleem verholpen is.
    frans
    woensdag 4-3-2015 0m 18.30 uur bij bank ingelogd echter niets ontvangen van catawiki,denk dat het hele spel weer opnieuw begint
    Catawiki
    Dat is vreemd, wij hebben vernomen dat het al was terugbetaald. U heeft uw bankgegevens doorgegeven toch? Onze excuses, we gaan er direct weer achteraan!
    frans
    banksaldo gecontroleerd en inderdaad geld is teruggestort
    frans
    na aanvankelijke communicatieproblemen,is alles toch goed afgehandeld

frans

Ook een klacht indienen over Catawiki?