Opgelost door Catawiki: item Catawiki voldoet niet aan omschrijving

karel

Twee weken geleden kocht ik op Catawiki een paar oorbellen als zijnde 'echt zilver met echte parels'. Toen ik ze in handen had bleek meteen dat de parels niet echt zijn. Het is een soort plastic (ook laten bevestigen door een juwelier). Dan vind ik 100 euro teveel. Heb contact gehad met Catawiki en de eigenaar, die in eerste instantie (nadat Catawiki contact met hem had gezocht) zei dat ik ze terug mocht sturen, maar vervolgens niet meer reageert op mijn herhaaldelijke verzoeken om mij zijn adres te mailen zodat ik ze kan retourneren. Ook Catawiki kan mij niet vertellen hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Eerst werd er gesuggereerd dat het geld nog bij hun was (omdat er een dispuut geopend was) daarna hadden ze het over goodwill van de verkoper.

Ik wil de oorbellen terugsturen naar de eigenaar en mijn geld terug.

Catawiki
    Beste Karel,
    Vervelend dat de oorbellen niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij zullen contact opnemen met de veilingmeester om te bespreken wat de status is van dit dispuut. Wij hebben uw gebruikersnaam kunnen achterhalen en zullen per e-mail contact hierover met u opnemen.
    karel
    De klacht is goed behandeld door Catawiki.

Ook een klacht indienen over Catawiki?