Opgelost door Catawiki: kavel wordt niet geleverd door verkoper!

content Opgelost
MMK

Ik heb een kavel betaald, zo ook veilingkosten en verzendkosten. Daarna heb ik contact opgenomen met de verkoper. Zij reageert dat het werk niet te koop is, niet geveild had mogen worden en catawiki hiervan op de hoogte zou zijn. Ik ga dus niets ontvangen en wil mijn geld terug!!!!
Catawiki is onbereikbaar op welke manier dan ook. Ik heb een bericht gestuurd naar de klantenservice en geprobeerd te bellen (ongeveer een uur in de wacht gestaan) maar niemand gesproken.

Ik wil mijn geld terug.

Catawiki
    Beste MMK,

Het spijt ons te vernemen dat de verkoper niet tot levering van uw aankoop overgaat. Wij kunnen ons voorstellen dat u graag met ons in contact komt over uw terugbetaling.

Catawiki is een online platform dat transacties tussen internationale kopers en verkopers vergemakkelijkt. Aangezien de koopovereenkomst rechtstreeks met de verkoper is gemaakt, zijn wij niet in staat het object naar u te laten verzenden wanneer de verkoper dit niet kan of weigert. Uiteraard bent u in zulke gevallen beschermd omdat wij uw aankoopbedrag beheren.

Wij hebben zojuist contact met u opgenomen om de terugbetaling aan u in gang te zetten. U kunt de terugbetaling van uw aankoopbedrag spoedig tegemoet zien.

Catawiki

MMK
Geld is retour ontvangen. Via klachtenkompas heb ik een reactie en voorstel ontvangen. Dit is prima. Laat onverlet dat klantenservice slecht ingeregeld is.

Ook een klacht indienen over Catawiki?