Opgelost door Catawiki: kavels in een te kort lopende veiling geplaatst

Hennie Jong

Gaat om twee reeds geveilde kavels betreft een solingen bestek cassette en
verzilverde tafelstukken had hierover al eerder contact gehad omdat deze allebei
in een kortlopende veiling waren geplaatst nl. Van 10 tot 14 november kreeg als
reactie dat dit niet ongebruikelijk was heb later vergelijkbare kavels nagezien
die allemaal wel een looptijd van minimaal zes dagen veiling hadden ik was dus
wel degelijk een uitzondering was daar ook ongerust over, en heb via de mail
weer contact opgenomen, want de gemiddelde opbrengst van dergelijke bestek
cassette 's is toch zo rond de 100 tot 150 euro nu maar 65 euro en laatst zijn er ook
verzilverde tafelstukken geveild met een opbrengst van meer dan 200 euro nu maar 36 euro ik
lever altijd snel en correct maar voel me behoorlijk beetgenomen en financieel
ben ik nu de dupe, en dat terwijl ik het op tijd heb gemeld en
doorgegeven , weet ook niet WAAROM?

neem mijn verlies ben er niet blij mee evt. compensatie zou leuk zijn maar is meestal in de vorm van een voucher dwz. nog meer geld uitgeven zit daar natuurlijk niet op wachten

Catawiki
    Geachte H de Jong,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht. U geeft aan dat uw kavels in een kortlopende veiling zijn geplaatst. Destijds nam u contact op met Catawiki en daarbij werd uitgelegd dat dit niet ongebruikelijk is. U geeft aan het gevoel te hebben dat het een uitzondering is geweest en dat er door een kortere looptijd minder opbrengst is geweest. We kunnen het voorstellen dat u hier zich zorgen over maakt. Graag gaan we hierop in. We zullen u ook nog een bericht per e-mail toezenden over deze kwestie.

Onze veilingen hebben verschillende looptijden. Sommige veilingen lopen vier dagen, anderen zes dagen. Onze veilingmeesters bekijken in welke veiling de kavels het beste kunnen worden opgenomen. Daarbij ziet u ook staan hoe lang de veiling zal lopen. Maakt u zich zorgen over de looptijd of de veiling, dan kunt u dit tijdens de kijkdagen doorgeven via de klantenservice. Zij staan in contact met de veilingmeester en zij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet, Catawiki

Hennie Jong
is niet meer voorgekomen

Ook een klacht indienen over Catawiki?