Klacht Catawiki: Klantenservice? waar?

mcm

Het eerder door Catawiki verstrekte antwoord waarin zij verwijzen naar de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen klopt niet, er staat simpelweg geen telefoonnummer vermeldt.
Het telefoonnummer van het hoofdkantoor is na enig zoeken op internet wel te vinden (0592 820 973) maar is niet bereikbaar.

De klantenservice en bereikbaarheid of beter gezegd de onbereikbaarheid van Catawiki is gezien de commentaren op social media berucht.
Echter, het probleem beperkt zich niet alleen tot het onbereikbaar zijn. Op vragen gesteld via het contactformulier komt af en toe gewoon geen reactie!
Wel stuurt het bedrijf herinneringen als een kavel niet tijdig verstuurd is maar daar kun je niet op reageren aangezien het een no-reply adres is.
Erg frustrerend aangezien herinneringen blijven komen terwijl ik in het ene geval een afspraak met de koper gemaakt heb dat het kavel pas over een maand opgehaald gaat worden en in het andere geval ik met de verkoper akkoord gegaan ben dat het kavel vertraagd verzonden gaat worden i.v.m. zijn vakantie in het buitenland.

Door Catawiki wordt verwezen naar https://www.catawiki.com/nl/help/about
Zie aldaar bij "Toegewijde klantenservice" (sic!): geen telefoonnummer!

Zorgen dat ze bereikbaar zijn, telefoonnummer duidelijk vermelden op contact pagina. Tevens altijd reageren op vragen welke via het contactformulier gesteld worden.

Ook een klacht indienen over Catawiki?