Klacht Catawiki: Levering gewonnen kavel

Klachtnummer
# 311629
Gebruiker
Mieke van Rijswijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27-06-2018 kavel aangekocht 10441355, naar verkoper 2 x maal een mail gestuurd, geen reactie. Vroeg om verzending en levering? Wil wel graag weten wanneer ik mijn aankoop kan verwachten . Wordt beloofd door Catawiki binnen 3 dagen verstuurd, van uit Belgie en ik woon tegen de Belgische grens,dus lijkt mij geen probleem. om het gewonnen kavel door mij en betaald aan Catawiki op 27-06-2018.Om deze in termijn van 3 dagen te leveren. Daar ik tot 2 x maal toe de verkoper heb gemaild, geen reactie op mijn mail .Dus weet niet of mijn gewonnen kavel wel wordt geleverd?

De oplossing

Graag reactie van verkoper van tijdsbestek van levering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Catawiki hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Catawiki
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Mieke van Rijswijk,

    Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

    Wat vervelend dat de verkoper niet op uw berichten reageerde en het kavel nog niet had verzonden.

    U had de veiling van dit kavel op 4 juli gewonnen en op 4 juli betaald. Zodra uw betaling is verwerkt wordt de verkoper ingelicht en wordt verzocht om het pakket binnen 3 dagen te verzenden. Sommige verkopers zijn bedrijfsmatige verkopers en werken daardoor alleen op werkdagen, in die gevallen wordt het daardoor opgevat als 3 werkdagen. In ons verkopersbeleid spreken we ook over 3 werkdagen.

    De verkoper heeft het kavel uiteindelijk op 9 juli verzonden, waardoor hij zich aan die 3 werkdagen termijn heeft gehouden. In theorie heeft hij het dus op tijd verzonden. Toch begrijpen we dat het vervelend is dat u verwacht had dat het in het weekend verzonden zou worden en dat dit niet is gebeurd. Daarnaast bleef het antwoord uit en we kunnen begrijpen dat dat niet veel vertrouwen wekt.

    Inmiddels is het pakket gelukkig onderweg en de verwachting is dat u het één dezer dagen zult ontvangen. We hebben u rechtstreeks een e-mail met daarin een deadline verstuurd. Wanneer het pakket niet voor die datum is afgeleverd vernemen wij het graag zodat we de uitbetaling aan de verkoper kunnen uitstellen. Die uitbetaling blijft dan uitgesteld totdat u het pakket wel hebt ontvangen, of totdat er een andere oplossing is gevonden.

    Hopelijk hebben wij u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact met de klantenservice van Catawiki opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Catawiki
    www.catawiki.nl/help

Ook een klacht indienen over Catawiki?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen