Klacht Catawiki: middeleeuwse, arrogante boekhouding, allen onbereikbaar via mail

monica

Ik heb een dispuut met catawiki, wie niet. Ik wacht al een tijd op terugstorting van een bedrag. Ik was er met de verkoper eigenlijk direct uit maar catawiki houdt mijn geld vast. Nou had ik ondertussen ook twee andere kavels gekocht. De eerste heb ik betaald (€ 315,) met inhouding van de veilingkosten. Ik wil tenslotte de verkoper niet duperen. Nu manen zij mij constant, daarbij alle WIK-regels overtredend, ook al onkennen ze dat, voor het volledige bedrag. uiteraard ben ik ook geblokkeerd. Als voorbereiding op het incassoverhaal heb ik wat print screens gemaakt van de door mij overgemaakte betaling en krijg nou wat, ik zie ineens een terugbetaling van de € 315,- Ze hebben dus wel tijd voor die onzin maar niet om mijn tegoed terug te betalen? Ze willen blijkbaar graag een incassobureau voor het volledige bedrag op je af sturen, ook al hebben ze maar een "tekort" van € 27,45 aan veilingkosten.

Gewoon mijn tegoed terugbetalen, dan betaal ik onmiddellijk het volledige bedrag van de veilingkosten en stoppen met die incasso-nonsense als je zelf je zaken niet op orde hebt. Ook een oprecht excusses van iemand anders dan die arme telefonische medewerkers lijkt mij niet meer dan gepast. Misschien is de beste oplossing als Catawiki gewoon stopt met alles, ze kunnen het blijkbaar niet aan.

Catawiki
    Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Gisteren hebben wij uw betaling á €315,- in goede orde mogen ontvangen. Daarmee is de openstaande vordering inderdaad afgenomen tot een bedrag á €27,45. Per mail hebben wij u vanmorgen bericht over de verdere afhandeling.
    monica
    ik ben blij met het voorstel maar het is waardeloos dat dit zo heeft moeten gaan. ik kan nooit een positieve beoordeling geven want ik heb letterlijk hart- en maagklachten van deze hele toestand. je kunt alleen een redelijk voorstel krijgt als je net zozeer je borst breed maakt en gorillagebaren maakt als catawiki. bovendien moet ik eerst nog zien dat ik ook daadwerkelijk mijn geld terugkrijg. anders zal ik de gang naar de rechter op uitnodiging van catawiki graag maken.
    monica
    vandaag heb ik eindelijk mijn geld terug gekregen en daarom de bedragen die ik nog moest betalen, ook betaald. als je bij catawiki koopt moet je gewoon hopen dat het goed gaat want hun "klantenbescherming" en "klachtenprocedure" bestaan niet. verder is het een klantonvriendelijke, stroperige organisatie en een onprofessionele administratie; als je ze nodig hebt zijn ze er gewoon niet. bij deze wel mijn complimenten voor Elske, zij heeft het goed gedaan.

monica

Ook een klacht indienen over Catawiki?