Klacht Catawiki: Niet gekregen veilingstuk

SwiftEran

Niet ontvangen van gekocht product

Waar is dit product. Wat gebeurd met mijn betaling.

Catawiki
    Geachte heer,mevrouw Richter,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht. We vinden het spijtig om te horen dat u uw gekochte kavel nog niet heeft ontvangen. U vraagt wat er met uw betaling wordt gedaan. Graag geven we u een toelichting op deze situatie. Tevens sturen we u rechtstreeks een bericht toe.

Wanneer u een kavel wint via ons veilingplatform dient u binnen drie dagen de betaling over te maken aan Catawiki. Vanaf het moment dat de betaling is geregistreerd start een periode van 14 dagen waarin u uw kavel zult ontvangen. Ontvangt u uw product, maar bent u daar niet tevreden mee? Of ontvangt u geen kavel? Dan vernemen we dit graag van u binnen deze 14 dagen. Uw betaling houden we namelijk altijd voor een periode van 14 dagen vast. Als we binnen deze 14 dagen geen klacht ontvangen, gaan we ervan uit dat u tevreden bent en betalen we de verkoper uit. Meldt u binnen de 14 dagen een klacht, dan zullen we de uitbetaling richting de verkoper opschorten en bemiddelen in de situatie.

Catawiki is het platform waar de veiling op plaats vindt. De bij het kavel vermelde verkoper is verantwoordelijk voor de omschrijving en levering van het product. Uiteraard zal Catawiki bemiddelen om zo een passende oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet, Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?