Klacht Catawiki: Niet leveren van poppen en beren

35 porseleinen poppen
Deze poppen werden nooit geleverd.
Levering moest door een verkoper in Frankrijk verstuurd worden.
Herhaaldelijk mails naar Catawiki gestuurd geen enkele reactie.
Uit eindelijk de veilingmeester aangeschreven deze mevrouw reageerde gelukkig wel.
Maar ondertussen heb ik mijn aankoopbedrag nog steeds niet terug ontvangen.
Moest maar geduld hebben.
De poppen werden besteld op 20 -05-2015.
Inmiddels zitten we op 08-06-2015 en krijg ik de mededeling dat ik maar 10 dagen moet wachten op mijn geld.
Graag U inzicht en eventuele hulp.

Ik wil graag mijn geld terug en de veilingkosten van 9 procent.
Dit graag allemaal op de verkoper verhalen.

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Het spijt ons te horen dat u aangeeft het kavel nooit te hebben ontvangen. Daarnaast geeft u aan dat u nog steeds wacht op een terugbetaling. Wij zullen meteen nakijken wat de status van afhandeling is van dit kavel en u vandaag per mail hierover inhoudelijk verder berichten.
    Marionbonnema
    Aan mevrouw Brandt de veilingmeester word al 3 weken aangegeven dat het betaalde bedrag terug zou worden geboekt.
    Dus ik neem aan dat hier nu eindelijk eens duidelijkheid over komt
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben u vandaag per e-mail bericht over de terugbetaling van dit kavel. Heeft u dit bericht in goede orde ontvangen?
    Marionbonnema
    Het geld is over gemaakt naar mijn rekening bedankt voor de oplossing. Normaal verwacht je terug betaling op tegenrekening en niet op een rekeningnummer wat bij jullie bekend is en alleen maar zakelijk gebruikt word
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Goed om te vernemen dat u uw terugbetaling heeft ontvangen. Wij hanteren voor terugbetalingen altijd het rekeningnummer wat u daarvoor bij ons heeft opgegeven. Wanneer u dit rekeningnummer wilt wijzigen kunt u dat te allen tijde doen in uw profiel onder het kopje 'Mijn veiling'.

Ook een klacht indienen over Catawiki?