Opgelost door Catawiki: Omschrijving gekochte kavel onjuist!

sad Opgelost
Pierre

Onlangs 'kocht' ik via Catawiki een Tissot-horloge met een (door Catawiki aangegeven) stalen band van 190 mm. Na aflevering bleek deze band slechts ca. 16 cm lang te zijn en zonder extra schakels, waardoor het horloge niet past en daardoor feitelijk onbruikbaar is. Ondanks een mail naar Catawiki en een mindere beoordeling met opsomming van het feit is een reactie vooralsnog achterwege gebleven. Zonder bruikbare oplossing voor ons geen 'deals' meer via Catawiki!

Ontbrekende schakels toezenden danwel stalen band vervangen óf koop ongedaan maken en geld terugstorten.

Catawiki
    Geachte heer Tax,

Het spijt ons te vernemen dat er een probleem is ontstaan met de bandlengte van uw gewonnen horloge. Het is erg jammer dat het horloge nu niet past.

Wij hebben u inmiddels gesproken en hebben een claim voor u geopend. In overleg met u en de verkoper proberen wij tot een goede oplossing voor het probleem te komen. Kopen via Catawiki is veilig; wij houden uw betaling in beheer totdat de situatie is opgelost.

Tot slot danken wij u voor het tijdig melden van uw klacht. Dit stelt ons in staat om voor u aan de slag te gaan!

Catawiki
    Pierre
    Zojuist heb ik gesproken met een medewerker van Catawiki. Het antwoord was bevredigend en zij streven er samen met mij naar om een juiste oplossing te vinden. Vooralsnog ben ik daar tevreden mee!

Pierre
Horloge retour naar verkoper en betaalde som wordt naar mij teruggestort. Vooralsnog telefonisch besproken, maar oplossing is door Catawiki nog niet nagekomen! Inmiddels heb ik na overleg met Catawiki het horloge tegen €18 retour gezonden naar het UK en hopelijk mag ik binnenkort de door mij betaalde som op mijn bankrekening zien verschijnen! Na 10 dagen 'rustpauze' blijkt het horloge ondanks het aangetekend en verzekerd versturen nog steeds niet bij verkoper te zijn gearriveerd. Mijn klacht is dan ook nog steeds niet opgelost!

Ook een klacht indienen over Catawiki?