Opgelost door Catawiki: Ongeldig Biedingskavel

Geachte heer of mevrouw,

Na inmiddels 1 jaar over en weer correspondentie per email met Catawiki is er nog steeds geen oplossing.
Ik heb geboden op een kavel bij Catawiki, het betrof een horloge.
Na mijn bod is echter de omschrijving van het kavel veranderd, van Compleet uurwerk naar niet compleet uurwerk.
Mijns inziens is daardoor het kavel ongeldig.
Zie Nederlandse wet!!
Toch beweert Catawiki dat ik het bedrag moet betalen.
Zij heropenen mijn account niet meer totdat ik de factuur heb voldaan.

Graag Uw mening.

Michel Palm

Een bemiddelingspoging om mijn account te heropenen.
In heb voor het probleem nimmer problemen ondervonden en heb tevens gekocht en verkocht.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij kunnen zien dat het hier inderdaad om een aankoop van januari 2015 gaat. Graag onderzoeken wij deze kwestie en helpen wij u verder. Omdat dit een lange tijd geleden is geweest hebben wij enige tijd nodig om alle informatie op te kunnen zoeken. Wij zullen u per email op de hoogte houden van deze kwestie.
    Bedankt voor uw geduld.

Beste,
    ik wacht nog steeds op een oplossing.
    Er is nog steeds niet gebeurt.
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben in de tussentijd uw kwestie onderzocht en gekeken welke oplossing hierin gepast is. Inmiddels hebben wij u hierover ook per e-mail op de hoogte gebracht.
    Wij zijn van mening dat de omschrijving inderdaad op een essentieel onderdeel is gewijzigd en dat uw bod niet meer op het op dat moment aangeboden kavel gebaseerd is geweest.
    Wij hebben de factuur voor u kunnen annuleren en tevens heeft u weer toegang tot uw account.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
    Sjellpalm
    Het probleem is met Catawiki opgelost.
    Bedankt aan hen!!

Sjellpalm

Ook een klacht indienen over Catawiki?