Klacht Catawiki: Onjuiste financiële behandeling en geven niet thuis bij problemen

Marleen

Afgelopen december geeft een koper aan dat zijn pakket niet is aangekomen. Catawiki verzoekt mij dit zelf op te lossen met koper. Dit heb ik gedaan en de de verzendmaatschappij vergoed de koper direct het verzekerde bedrag. Ondertussen dient de koper ook bij catawiki een verzoek om restitutie in, zonder mij (de verkoper) in te lichten. Catawiki honoreert dit verzoek zonder bijb mij te verifiëren of dit klopt. Vervolgens verhaalt catawiki bij mij de kosten die zij aan de koper hebben betaalt, die ik via de vervoerder ook al heb laten uitbetalen. Catawiki geeft niet thuis, geeft aan dat het mijn probleem is en laat mij voor de extra kosten opdraaien. Waardeloze service bij catawiki, vragen veel commissie en geven niet thuis bij problemen, bemiddelen niet, verifiëren niet en handelen niet volgens afspraak. Ze vragen een aantal keer om bewijsstukken. En geven aan dat na aanleveren van de bewijsstukken ze zullen uitbetalen maar na aanleveren van de bewijsstukken geven ze weer een andere reden om niet uit te betalen

Ik wil dat ze de situatie juist afhandelen en mij compenseren vokr het verlies dat zij veroorzaakt hebben door niet te controleren en bemiddelen.

Ook een klacht indienen over Catawiki?