Opgelost door Catawiki: Onjuiste productinformatie, geen reactie Catawiki

xxxmb

Gisteren heb ik jullie al telefonisch en de veilingmeester per email proberen te contacteren over een kavel, namelijk de ‘heren ring bezet met natuurlijke blauwe topaas’. Er klopt het e.a. niet aan de advertentie. Ik heb ook contact gezocht met de aanbieder.
Uit het bericht van de aanbieder blijkt dat de ring die in de foto wordt getoond (goud) een andere ring is dan de ring die wordt aangeboden. Wel had de aanbieder de gouden ring voor mij op voorraad. Ik weet niet of een aanbod om buiten Catawiki te kopen sowieso toegestaan is.
Ook is de ringmaat niet US8 EU18 (58), zoals in de titel staat, maar uit bericht van de aanbieder blijkt dat de maat EU17 is, dat is een hele maat kleiner (eerder US 6.5, EU17, 54) en veel te klein voor mij.
De kleur en maat van de ring zijn onjuist beschreven maar het lukt mij niet om jullie te bereiken.

De advertentie is in mijn ogen onjuist en misleidend. Ik hoop dan ook dat de advertentie kan worden verwijderd en opnieuw (correct) kan worden aangeboden. Indien dat niet gebeurd verwacht ik dat mijn autobod wordt verwijderd. Dit bod heb ik geplaatst op basis van onjuiste informatie.

Opgelost
    Catawiki
    Geachte heer,
    We begrijpen dat u hierbij uw vragen heeft en hebben deze kwestie voor u onderzocht. Wanneer wij het kavel bekijken zien we dat de omschrijving over het soort ring (zilver) correct is.
    We zijn het met u eens dat de maten tegenstrijdig zijn. Hierover hebben wij direct contact opgenomen met de verkoper om de correcte maat te verifiëren. De hele advertentie hebben wij niet verwijderd, wel hebben wij deze aangepast en uw autobod verwijderd. Per e-mail hebben wij u hier meer uitleg over gegeven.
    We hopen dat uw kwestie hiermee naar tevredenheid is opgelost.
    Catawiki

xxxmb

Ook een klacht indienen over Catawiki?