Opgelost door Catawiki: onzichtbaar kavel

hennie

kavel is goed gekeurd eerste veiling gesloten 22 sept. toen bleek dat het kavel onzichtbaar was dus niet geveild kavel staat nu weer ingepland met sluitingsdatum 13 oktober maar kavel is nog steeds onzichtbaar via mail contact gehad probleem was opgelost? na tel. contact blijkt nu dat het kavel niet is ingepland .Tevens 2 geveilde kavels afgelopen 7 augustus niet betaald dus wanneer kunnen die weer worden aangeboden duurt erg lang

onzichtbare kavel graag oplossen en in de veiling en niet betaalde kavels weer opnieuw in de veiling bvd

Catawiki
    Geachte Hennie,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Het is erg spijtig om te vernemen dat er problemen zijn met de plaatsing van uw kavel.

U hebt het probleem op 16 september bij ons gemeld. Vervolgens hebben we de situatie uitgezocht en leek alles weer in orde. U constateert nu echter weer dezelfde situatie. De informatie die zichtbaar is aan onze zijde en uw zijde komen niet overeen. Wij hebben dit in onderzoek en zullen hier zo snel mogelijk op terugkomen per e-mail. Excuses voor het ongemak.

Daarnaast geeft u aan dat u in augustus twee kavels hebt geveild en dat de betaling nog niet binnen is. Helaas is dit inderdaad het geval en hebben de kopers het openstaande bedrag nog niet voldaan. Er is een incassotraject gaande. Mocht deze onsuccesvol blijken, dan kunt u de stukken uiteraard opnieuw indienen. U krijgt hier één dezer dagen uitsluitsel over.

Catawiki
    hennie
    bedankt voor de reactie netjes ik wacht af en hoop dat het spoedig wordt opgelost
    alle klachten opgelost super
    super opgelost bedankt catawiki

hennie

Ook een klacht indienen over Catawiki?