Klacht Catawiki: Pakket ontvangen

Roberto20

Een pakket aangetekend verzonden naar Belgie met een verzekerde waarde van 500 euro.
Er is een dag na verzending nota bene voor ontvangst getekend !
Nu wordt beweert dat het adres onvolledig is.
Nou dat kan toch nooit.

Een schandalig optreden van Catawiki door mijn betaling achter te houden !
Ik eis hier opheldring over !

Oplossen

Catawiki
    Geachte Roberto20,

Wat vervelend dat we niet duidelijk genoeg hebben uitgelegd waarom we op deze manier handelen, excuses daarvoor. Inmiddels heb ik u voorzien van een nieuwe e-mail met daarin onze beweegredenen.

De koper heeft ons benaderd en aangegeven dat hij niets heeft ontvangen. Dergelijke meldingen nemen wij altijd serieus wanneer de track en trace informatie niet duidelijk genoeg is. Bij deze track & trace pagina staat niet een volledig adres, daarnaast is er geen handtekening toegevoegd. We kunnen dus niet verifiëren op welk adres het is afgeleverd en wie ervoor getekend heeft. Als verzender van het pakket bent u de enige partij die actie kan ondernemen. U bent de overeenkomst met Post NL aangegaan en zij zien u daarom als contactpersoon, de koper of Catawiki kan hierin niets betekenen. Post NL zal moeten onderzoeken waar het pakket is gebleven.

Hopelijk hebben we u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Catawiki

Roberto20
Er is wel getekend voor ontvangst !!!!!! Dus, dat is ook niet meer te vertrouwen ? Onbetrouwbare site Catawiki, althans voor de verkoper. De koper...... heeft altijd gelijk !

Ook een klacht indienen over Catawiki?