Klacht Catawiki: Pas op voor nep artikelen

Kuipers1234

Verkoop nep artikelen tegen heel veel geld

Geld terug!

Catawiki
    Geachte mevrouw Kuipers,

Hartelijk dank voor uw melding op klachtenkompas.

Wij vinden het zeer spijtig te vernemen dat uw aankoop een mogelijke vervalsing is. Daarom hebben wij zojuist telefonisch contact met u opgenomen.

Tijdens dit telefoongesprek hebben wij u uitgelegd dat het absoluut onwenselijk is dat er vervalsingen op ons veilingplatform worden verkocht. Daarom gaan wij een onderzoek starten. Blijkt uw item inderdaad een vervalsing te zijn, dan ontvangt u uw aankoopbedrag terug.

Om het onderzoek te versnellen, heb ik zojuist naar uw privé e-mailadres een e-mail gestuurd, waarin wij om nadere informatie vragen. Via dit e-mailadres zullen wij, zoals afgesproken, ook de verdere communicatie inzake deze kwestie doen.

Tot slot bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Wij doen er alles aan de kwestie zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een mooie dag.

Catawiki

Kuipers1234
Gebeld door een aardige mevrouw. De betaling aan de verkoper wordt tegengehouden en een expert gaat mijn aankoop beoordeling op echtheid. Ik ben dus nog in afwachting van een definitieve oplossing. Voor mij is dat het retour verzenden van de aankoop (namaak tas) en geld terug. Expert heeft de tas als een originele LV tas beoordeeld. De wijze waarop de echtheid van de tas is vastgesteld, is werkelijk niet te verzinnen. Zie hierover mijn andere klacht. Ondertussen zit ik nog steeds met een plastic tas opgescheept.

Ook een klacht indienen over Catawiki?