Klacht Catawiki: persoonlijke gegevens voor uitbetaling gelden verkochte kavels worden niet opgeslagen

R.S.

Op 14 september jl. een klacht geplaatst met de mededeling dat de persoonlijke gegevens voor wat betreft de overboeking van de verkochte kavels niet worden opgeslagen. Op 16 sept jl. deelde catawiki mee dat de technische problemen zouden zijn opgelost. Nee dus! We zijn nu weer een week verder en de techtnische problemen blijven aanhouden. Los het eens op catawiki!

Catawiki
    Beste R.S.

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Excuses dat u opnieuw problemen ondervindt met het opslaan van uw gegevens in uw account.

We zijn onlangs overgegaan op een nieuw betalingssysteem waardoor er om extra gegevens wordt gevraagd. Op 14 september was er een technische storing waarbij wijzigingen in het account niet konden worden opgeslagen. Meerdere gebruikers hadden hier last van, dit probleem was diezelfde dag nog verholpen.
    U geeft aan dat u nog steeds niet uw gegevens kunt opslaan. Zoals we u inmiddels via e-mail hebben laten weten zullen we telefonisch contact met u opnemen om dit in orde te maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hiervan ondervindt. We hopen u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Catawiki

R.S.
geen, verwijzen van het kastje naar de muur, de technische problemen blijven bestaan met als gevolg dat er geen gelden uitbetaald kunnen worden............knulligheid ten top!!

Ook een klacht indienen over Catawiki?