Klacht Catawiki: Plaats van 7€ is via tablet 77€ geworden

J. Hollander

Er word niet gereageerd op mijn mail.

Graag mijn bod terugtrekken met 481 reviews willen zeggen dat dit een particuliere verkoper is, en dat lijkt mij niet met zoveel reviews.

Catawiki
    Beste J. Hollander,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht via deze weg.

U vraagt ons om uw bod terug te trekken. Biedingen via onze veilingen zijn bindend; het is daarom niet mogelijk een geplaatst bod in te trekken of te wijzigen. Om te voorkomen dat er ongewenst een bod wordt geplaatst, wordt u bij het ingeven van een bieding gevraagd om een bevestiging te geven.

Op dit moment loopt de veiling nog. Mocht uw bod worden overboden door een andere bieder, dan is uw bieding niet meer actief. Indien uw bod het winnende bod blijkt te zijn, dan is er sprake van een geldige overeenkomst die niet zonder meer ongedaan gemaakt kan worden. Voor sommige items waarbij er sprake is van een professionele verkoper, heeft u de mogelijk om de koop te herroepen. De verkoper van het betreffende staat niet geregistreerd als bedrijfsmatige verkoper. Het betreft een particuliere verkoper die haar items via onze veilingen aanbiedt. Het herroepingsrecht is niet van toepassing wanneer u een aankoop heeft gedaan bij een particuliere verkoper.

Mocht na afloop van de veiling blijken dat u het item heeft gewonnen en u stelt er geen prijs op, dan kunt u ervoor kiezen om het item zelf ter verkoop aan te bieden via onze veilingen.

Catawiki

J. Hollander
Ik mag zelf gaan uitzoeken of dit een particuliere verkoper is of professionele, maar als je 481 dingen verkoopt op Catawiki ben je nog steeds particulier, raar verhaal! Ben het er zeker niet mee eens maar medewerking van Catawiki is er niet! Er deugd niets van.

Ook een klacht indienen over Catawiki?