Klacht Catawiki: RADAR

Genkgo

Geen klacht, RADAR gaat klachten van Catawiki oppakken Met de vraag is Catawiki een Platvorm , want ze noemen zich ook Veilinghuis. Volgens mij is een Platvorm gewoon een website zoals Marktplaats ect. Veilinghuis is een website, waar artikelen worden aan geboden die in een huis worden geveild, waar mensen kunnen bieden op aangeboden spulletjes !!. Catawiki heeft dit zichzelf aangedaan . Dank U wel .

RADAR afwachten en eindelijk duidelijk heid van zaken geven

Catawiki
    Geachte Genkgo,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

We stellen nergens dat wij een veilinghuis zijn, want dat zijn we namelijk niet. We zijn een platform waarop verkopen plaatsvinden door middel van een veilingsysteem. Verkopen tussen verkopers en kopers. Betrouwbaarheid en veiligheid staan bij Catawiki hoog in het vaandel. Om de betrouwbaarheid van biedingen te waarborgen wordt het verloop van onze veilingen gecontroleerd door onafhankelijk notaris mr. J. Borren van mr M.J. Meijer Notarissen N.V. te Amsterdam. Daarnaast beschikken we over een juridische afdeling en houden wij ons aan alle wetten en regels die er zijn.

Het doel van Catawiki is om bijzondere objecten bereikbaar te maken voor iedereen. Op onze veilingen worden elke week dan ook vele duizenden bijzondere, zeldzame en unieke objecten aangeboden, die niet zomaar in een doorsnee winkel te vinden zijn.

Op de volgende pagina's vindt u meer informatie over onze eerlijke werkwijze: https://www.catawiki.nl/help/eerlijkzakendoen

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Catawiki
    www.catawiki.nl/help
    ach ja

oplossen

Ook een klacht indienen over Catawiki?