Opgelost door Catawiki: Rijgedrag Catawiki auto

Kloosterveen

De bestuurder van een Catawiki auto in Assen (Kloosterveen) maakt zich stelselmatig schuldig aan hard rijden door een 30km zone. Getracht om via de website contact te leggen met 'eigenaar/bestuurder' van deze auto. Maar dit is niet mogelijk. Dan maar via deze site. De naam op de auto maakt door het rijgedrag van de bestuurder(s) bepaalt geen goeie reclame!! Pas je aan naar de verplichte max 30km of huur anders het TT circuit af en ga daar lekker racen!!

Dat bestuurder zich aan snelheid houdt in deze zeer kinderrijke buurt!!

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Onze excuses voor dit ongemak. Veiligheid op de weg vinden wij belangrijk en te hard rijden is dan ook zeker niet de bedoeling. We waarderen dat u ons hier op attendeert en zullen de betreffende bestuurder hierop aanspreken.
    Kloosterveen
    Bedankt voor uw reactie. We gaan het meemaken of deze notoire hardrijder bereid is om zich aan de wettelijke snelheid van 30km te houden.
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben dit inmiddels met de betreffende bestuurder besproken en dit zou niet meer voor moeten komen. Indien u merkt dat de problemen aanhouden, neemt u dan gerust weer contact met ons op.
    Goed opgelost zo!

Kloosterveen

Ook een klacht indienen over Catawiki?