Klacht Catawiki: Sieradenveiling is 1 amateuristische bende

Dyonjr

Vorig jaar december een bvlgari zilveren armband gekocht op catawiki.
In januari aangeboden weer door mij, na 4 weken wachten werd hij eindelijk ingepland.
Toen is hij gegaan voor 650, maar de koper heeft niet betaald.

Ik hem weer opnieuw aanbieden, weer 3 weken wachten
Krijg ik een mailtje: de armband lijkt mij imitatie.
Dus ik erop gereageerd: Dit is geen imitatie, dat kunt je zo zien.

Reactie van de veilingmeester: Ohnee klopt de armband is geen imitatie.
Dus ik weer 2 weken wachten, wordt hij in de verkeerdeveiling geplaatst.

Ik hem dus weer opnieuw aanbieden(voor de 4e keer), weer 2 weken wachten.
En nu wordt hij weer afgekeurd.
De veilingmeesters van deze veiling zijn zo incapabel als wat & het is een wonder dat deze in dienst mogen zijn van zo'n groot bedrijf.
Hoe kan je 4 maand moeten wachten & nogsteeds staat mijn armband niet aangeboden.

Ik wil hierbij een klacht indienen tegen veilingmeester; R. Kamphuis

Ik ga hierna nooit meer een kavel aanbieden bij de sieradenveiling.
Het duurt gemiddeld 3 weken voor je een keer antwoord krijgt.
En ze hebben 2 x nu al mijn kavel vals afgekeurd, omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.

Ik wil dat mijn klacht wordt verwerkt en dat deze kavel prioriteit krijgt.
Het is absurd dat ik hem al heb aangeboden voor de eerste keer in februari en het nu al juni bijna is.

Geachte Dyonjr,
    We vinden het jammer dat u een ervaring heeft die niet naar tevredenheid is. Wij zijn de kwestie voor u aan het onderzoeken en zullen hier binnen enkele dagen bij u op terugkomen. Bedankt voor uw geduld.
    Geachte Dyonjr,

Wij hebben u inmiddels een bericht gestuurd met aanvullende informatie. Wij bieden u onze excuses aan voor de verwarring die is ontstaan vanuit onze zijde.

Overigens heeft u nog een koopovereenkomst met de winnaar van dit kavel (geveild op 9-4), omdat het incassotraject nog loopt en de koop nog niet is ontbonden. U zult dit traject eerst moeten afwachten voordat het kavel opnieuw aangeboden kan worden.
    Wij zullen dit voor u in de gaten houden en zorg dragen dat het kavel ingepland kan worden zodra het incassotraject (zonder succes) is afgerond.

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?