Klacht Catawiki: slechte servies catawiki en postnl

jhajha

De eerste klacht is de wachttijden om catawiki te bereiken vanmiddag 20minuten en 17 sec. heb maar opgehangen.
Klacht twee hoe is het mogelijk dat postnl aanbevolen word zodra er een pakje verzonden word dat via catawiki is verkocht postnl is een zeer slechte partij die heel slecht werk aflevert pakjes verdwijnen raken zoek .
Als er een misstand gemeld word geeft postnl als antwoord wij kunnen pas na 2 weken wat voor u doen

de problemen oplossen

Catawiki
    Beste jhajha,

Het is jammer dat u ontevreden bent over onze services.

Onze verkopers zijn er vrij in gebruik te maken van een verzendmaatschappij naar keuze. Veel Nederlandse verkopers maken gebruik van zendingen via PostNL. Dit is de reden dat wij bij het aanmaken van een kavel informatie tonen over de tarieven van PostNL. Op deze manier willen wij het grootste gedeelte van onze verkopers het aanbieden van een kavel gemakkelijker maken.

Wij danken u voor uw feedback over het verzendproces.

Catawiki

jhajha
de klacht over de extreem lange wacht tijden bij catawiki telefoon klanten servies zijn onbeantwoord laatste wacht tijd 20 minuten en 17 seconden

Ook een klacht indienen over Catawiki?