Opgelost door Catawiki: Terugstorting betaald bedrag omdat koop is niet doorgegaan

Ruudheuts

op 13 augustus 272,50 euro betaald voor Friese staart klok bij catawiki. Helaas kon verkoper de betreffende klok niet leveren en daarom is 29 augustus de koop geannuleerd metgoedkeuring van de verkoper. Drie keer bericht gestuurd naar de veilingmeester maar geen reactie gehad over de gecancellde verkoop. Vervolgens vier keer een bericht gestuurd naar de klantenservice van catawiki om geld terug gestort te krijgen. Wederom geen reactie gehad tot nog toe van de klantenservice van .catawiki. Het laatste bericht aan de klantenservice was op 26 september. Waarom reageert de klantenservice niet terwijl ze aangeven dat binnen 3 dagen bericht zou krijgen.

Zo snel mogelijk reactie van de klantenservice van catawiki over de niet doorgegane koop.

Catawiki
    Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren het dat u geen reactie meer heeft ontvangen van de behandelaar van dit dispuut. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Deze kwestie is nogmaals onder de aandacht gebracht van onze medewerker. Wij zullen er zorg voor dragen dat u vandaag nog een inhoudelijke reactie ontvangt en deze kwestie alsnog zo spoedig mogelijk wordt opgelost.
    Ruudheuts
    Nog geen inhoudelijke reactie van catawiki ontvangen vandaag, wel dat de mail ontvangen is.
    Gaarne zo snel mogelijk bericht van Catawiki.
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Spijtig om te vernemen dat u nog niets heeft mogen ontvangen. Wij hebben in ons systeem terug kunnen vinden dat er wel een mail is verzonden naar u. Dit in een reactie op de door u gezonden mail op het door u opgegeven e-mailadres. Zou u nogmaals kunnen controleren of u deze in goede orde heeft ontvangen?
    Ruudheuts
    Veilingmeester heeft vandaag inhoudelijke reactie gegeven.
    Bedankt.
    Catawiki
    Wij hebben kunnen terugvinden dat deze kwestie nog steeds bij ons in behandeling is. Wij zullen de vorderingen van het dispuut voor u blijven volgen en aansturen naar een vlotte oplossing hierin.
    Ruudheuts
    Uiteindelijk klacht goed afgehandeld, maar heeft wel heel lang geduurd.
    Ruud Heuts

Ruudheuts

Ook een klacht indienen over Catawiki?