Klacht Catawiki: vele mails geen enkel antwoord

Johan

Ik wil graag bieden op een boot maar eerst bezichtigen.Bezichtigen wordt zelfs aanbevolen door veiling meester boten eric koper op de site. Ik ben nu inmiddels 4 dagen bezig om een afspraak te maken voor een bezichtiging maar krijg steeds geen antwoord op mijn mails. Ik heb zelfs de klanten service van catawiki gebeld , deze vonden dit ook een vreemde zaak .Zij zouden de veilingmeester een berichtje sturen met mijn tel.nr om evt het adres voor de bezichtiging door te geven . het is nu zaterdag en dinsdag sluit de veiling nog steeds geen bericht terug gehad .En dit is niet de eerste keer want ik heb bij de boten veiling hiervoor hetzelfde aan de hand gehad. Geen fatsoen om op mails terug te reageren. Is dit gebruikelijk bij catawiki?? Ik heb de boot inmiddels gevonden in een jachthaven maar kon alleen de buitenkant bekijken . Wel heb ik gesproken met de eigenaar van de jachthaven en deze wist niets van een verkoop de boot was in mei al verkocht. later meer

afspraak na komen . clienten terug mailen bellen .
De omschrijving klopt niet .Boot wordt niet verkocht door ouder echtpaar waarvan een overleden is maar door nieuwe eigenaar die de boot in mei dit jaar gekocht heeft.
is volgens mij ook niet vrij van lasten. kom ik nog op terug.

Catawiki
    Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u heeft moeten wachten op een reactie. Inmiddels heeft de veilingmeester contact met u opgenomen en hebben wij vernomen dat alles in goede orde is afgerond. Mocht u nog (andere) vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via onze klantenservice.
    Johan
    Ik ben inderdaad gebeld door de veiling meester maar dat kwam omdat ik gereageerd had op een andere boot in een veel hogere
    prijsklasse daar kon nog wel een bezichtiging geregeld worden
    uiteindelijk kreeg ik tel nr van aanbieder boot die was op vakantie
    dus bezichtiging niet mogelijk wel goed gesprek . ik heb geboden
    en gewonnen .achteraf toch veel gebreken en veel extra kosten
    Als ik de boot had kunnen bezichtigen had ik dit zelf kunnen zien
    Maar dat was helaas niet mogelijk .
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Begrijpelijk dat u voor dergelijke objecten graag een bezichtiging wenst alvorens een bieding uit te brengen. Jammer om te vernemen dat de bezichtiging van de tweede boot tevens geen doorgang kon vinden en dat u nu achteraf ontevreden bent over dit kavel. Wij vernemen dan ook graag van u of u de Klantenservice op de hoogte heeft gesteld betreffende deze klacht.
    Johan
    Zoals u hierboven kunt lezen heb ik al telefonisch contact gehad met de klanten service .Ik ben nu de boot aan het onderzoeken en ben al de volgende mankementen tegen gekomen . pomptoilet werkt niet . waterlock lekt is doorgeroest .Gat in hydrofoor.
    dekwas installatie werkt niet. Allebei de accus dood.Toerenteller werkt niet.Niet op een maar meerdere plekken waterschade aan houtwerk door lekkage raamrubbers .Heeft de veiling meester dit allemaal niet gezien???Ik wil schadevergoeding.wordt vervo

Ook een klacht indienen over Catawiki?