Klacht Catawiki: Vermoedelijke namaak tickets?

3836ange

Op Catawiki is er een verkoper genaamd Unterulmen deze persoon verkoopt orginele Nirvana tickets, concertkaartjes. Steeds als er een verkocht is, staat er de week erop weer een nieuwe op, precies zo'n zelfde ticket alleen dan met een ander nummer. Ik heb sterk het vermoeden dat deze zijn nagemaakt, omdat het gewoon weg onmogelijk is dat deze persoon zoveel kaartjes van hetzelfde heeft. Aangezien Catawiki altijd eerst een kavel goedkeurde.. moet het toch opvallen als er elke week een zelfde kaartje word aangeboden, ook steeds met dezelfde advertentietekst?? De zogenoemde expert.. moet dan toch ook gaan denken van hey hier klopt misschien iets niet? Ik vind het een vreemde zaak althans, graag hier meer duidelijkheid over. Mvg, Angelica

Uitzoeken of de bovengenoemde persoon inderdaad vermoedelijk nep tickets aanbied.. beter onderzoek doen en nakijken. Deze persoon dient wekelijks kavels in.. dus moet bekend zijn bij de expert.

Ook een klacht indienen over Catawiki?