Opgelost door Catawiki: voorwaarden

Meilink

Er word geklaagd dat ook de veilingmeesters artikelen er op zetten, zou niet weten waarom dat niet kan, dat zie je ook bij grote veilingbedrijven.
Daarbij gaat men er aan voorbij dat bij grote veilingbedrijven de kosten 31% bedragen.
Een ander beroept zich op consumentkoop doch het gaat hier niet op, het is geen consumentenkoop maar een aankoop op een veilingsite
Ook de opmerking dat het lang duurt alvorens een artikel word geplaatst heeft waarschijnlijk te maken met het grote aanbod.
naar mijn mening zijn de klachten voor het grootste gedeelte ongegrond

door steeds meer mensen worden artikelen aangeboden en de oplossing zou kunnen zijn om meer aangeboden artikelen op te nemen in de veiling bijvoorbeeld 200
Een andere oplossing zou zijn om op verschillende dagen dezelfde veiling te organiseren zodat er meer aangeboden kan worden.

Catawiki
    Bedankt voor uw opbouwende feedback. Inderdaad is het toegestaan dat veilingmeesters zelf enkele kavels aanbieden op hun eigen veiling. Hierbij worden de kavels door een andere veilingmeester goedgekeurd en zullen eventuele klachten over een kavel ook door een andere veilingmeester worden behandeld. De kavels van een veilingmeester zijn duidelijk gemarkeerd en herkenbaar. Momenteel kan het wat langer duren voordat een kavel wordt geselecteerd en geplaatst. Dit komt door de populariteit van onze veilingen waardoor wij veel kavels aangeboden krijgen. We proberen dit op te lossen door o.a. nieuwe veilingmeesters te werven en de bestaande veilingen uit te breiden.
    Meilink
    was geen klacht maar meer een opmerking en geef catawiki een 9 voor hun site.

Meilink

Ook een klacht indienen over Catawiki?