Klacht Catawiki: wederom lange wachttijd

# 120180
jans

Weer meld ik me bij u dat het ontzettend lang duurt voor er reactie komt op kavels. Ik ga haast denken dat mijn klagen er de reden voor is dat ik nu geheel geen reacties meer krijg
ik wacht nu al drie weken terwijl er al een keer gereageerd is na twee weken. U geeft aan dat het soms wat langer kan duren maar dit zijn standaard veilingen en duurt al zo,n drie weken

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Zoals wij ook in uw vorige klacht hebben aangegeven werken onze veilingmeester heel hard om alle kavel zo spoedig mogelijk te kunnen controleren. Uiteraard heeft u vorige klacht geen enkele invloed op het feit dat u nu al enige tijd wacht op beoordeling. Iedereen zal daarvoor dezelfde tijd moeten afwachten.
    jans
    Is er dan een maximum tijd aan gekoppeld ?
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Wanneer u na 6 weken nog geen beoordeling heeft ontvangen mag u ons altijd een mail sturen. Wij kunnen dan uw kavel nogmaals onder de aandacht brengen van de veilingmeester.

Ook een klacht indienen over Catawiki?