Klacht Catawiki: Weigering certificaten en oudheden

Lexus978

Hallo
Mijn klacht is weer certificaaten geweigerd had er 8 gekocht op hun bevesiging tot het een goede investering was ja hoor daar gaan we weer sinds 2 weken hebben ze de certificaten van IGL ER AF GEGOOID daar gaat mijn geld weer zonder even een een waarschuwing aan ons te geven want ben niet de enigen wat dit over komt dus kan ze er niet meer opzetten was voor veel geld intans voor mij nu zit ik er mee weet je wat het mooiste is het zijn de zelfde expert die ze je verkopen als een goede steen of wat dan ook en dan weigeren ze de certificaten gewoon bedrog gewoon oplichterij en ze mogen mijn naam weten.
morgen heb ik een afspraak met de advocaat en gaan we er voor ik wil gewoon gerechtig heid zij weten nog niet eens waarom ze IGL niet meer accepteren town ik belde is toch raar ik met aig gebeld en die werkten samen met IGL nu niet meer want hun certificaten zijn niet corect maar die van aig wel goed dan moet je me toch eens uitleggen hoe dat kan 2 bedrijven wat samen werken en niks van elkaar afweten weet je wat het andwoordt was van aig meneer u kunt de stenen weer bij ons laten certificeer 35 euro per karaad per steen weet u hoeveel geld dat is aleen voor de diamnten en dan spreek ik nog niet eens over de rest dan zit je al tegen se 2000 euro aan nieuwe certificaten aan dat geld krijg ik nooit meer terug schandalig wn nog wat had een oudheid gekocht en kreeg weer een afwijzing van deze expert de afwijzing was tot er geen mensen voor waren en ik dan hoe kom ik eraan dan via julie site ik heb ook moeten bieden tot ik deze kavel won hoe die no weter nu weten dat er geen op bied pas geleden weer het zelfde zijn geen mensen voor en bij hun gekocht ik deze naam in gedrukt van het matriaal en ja hoor hele paginas vol er mee naar de derde keer accepteerden ze het kavel en heb het met wins verkocht uit goedig heid heb ik het ook nog eens gebracht wat eigenlijk moest afgehaald worden stond ook bij de verkoop weer een fout van catawiki de zoveelste voor een lullige 35 eur heb ik het gedaan heb over de 200 km moeten rijden dan is het fijn meneer dat u begrip hebt daar koop ik niks mee

Dat ze voor hun problemen op komen en niet zo laf zijn aleen geld waarvmensen voor werken aleen afte ztten met hen bedrog
Wat ik wil is gewoon gerechtig heid ik vind zij zijn het schuld wat ze de mensen verkopen en zich niet schuilen achter ook wat.
Ik vin dat ze het moeten vergoeden allemaal is toch een miloenen bedrijf tot ze mijn stenen maar op nieuw op hun kosten laten certificeren dan ben ik een tevreden mens zij zij het schuld zij zijn de expert
Ben benieuwd als ze reageren want hebben ze vorige keer ook niet gedaan lafaards zijn het maar mijn moeder zij altijd jongen er bestaat nog karma en die heb ik nog in petto voor ze als ze het niet doen gaat julie veel geld kosten let op mijn woorden ben echt pis off

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Catawiki?