Opgelost door Catch by Simonis: hoofdgerecht slecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 195914
Gebruiker
J.J.M. Goltstein
Datum
3 reacties

Details

Klacht

op 15 oktober 2016 deelgenomen aan diner in een bijbouw van het restaurant
hoofdgerecht (rib-eye en voor partner kreeft) ver beneden de maat , ondanks eerdere goede ervaringen;
prijs € 62,50 pp incl. wijnarrangement
groot aantal deelnemers aan diner ( 60 personen) hebben soortgelijke klacht
de groep was verdeeld over meerdere tafels; de personen aan de twee tafels die het eerst bediend werden, hadden over het hoofdgerecht niet te klagen, maar bij de volgende tafels ging het mis
overigens was de aangeboden kreeftensoep ook van mindere kwaliteit dan de soep, zoals die in het restaurant wordt geserveerd, terwijl toegezegd was dat in de bijbouw dezelfde kwaliteit geleverd zou worden als in het restaurant zelf

Gewenste oplossing

compensatie
op een groep van ca 60 personen werd voorgesteld een bedrag ad € 16,50 per persoon te korten op de overeengekomen prijs ; die korting zal alsdan aangewend worden voor een goed doel. Met een korting van € 350,= ( "zaalhuur") ging exploitant akkoord, zodat een bedrag ad € 650,= in geschil is.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Catch by Simonis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    J.J.M. Goltstein
    Datum
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld.
  2. Auteur
    J.J.M. Goltstein
    Datum
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld.
  3. Auteur
    J.J.M. Goltstein
    Datum
    Klacht is inmiddels correct door bedrijf afgehandeld; niet bekend is of en in hoeverre de melding via klachtenkompas .nl daartoe heeft bijgedragen doordat al spoedig na melding het bedrijf met een acceptabel voorstel kwam. Alsnog een pluimpje voor Simonis;.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Catch by Simonis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen