Klacht Catharina Ziekenhuis: Cardioloog is niet bereikbaar en zeer stug en eigenwijs in zijn benadering. Het is: zijn wil is wet!

Klachtnummer
# 448533
Gebruiker
Hartkwaaltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Cardioloog claimt onterecht behandeling bij zorgverlener. Er is nooit een (telefonisch-) consult geweest, maar wordt wel gedeclareerd bij zorgverlener. Cardioloog is telefonisch niet bereikbaar, alleen de secretaresse. Ik heb de cardioloog nog nooit aan de telefoon gehad, maar er wordt wel een vette rekening van € 170.60 gedeclareerd, voor iets wat nooit plaatsgevonden heeft. Dit alles omdat hij weigert om een afspraak te maken op een datum welke mij wel uitkomt. De afspraak die er stond heeft hij zelf verplaatst naar een datum welke ik niet kan. Er wordt geweigerd om deze te verplaatsen.

De oplossing

Ik wil niet meer behandelt worden door een cardioloog die zo met zijn patiënten omgaat. Als ook nog blijkt dat hij kosten declareert bij mijn zorgverlener voor een NIET geleverde dienst, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. GELD GELD GELD. Ik heb recht op een andere behandelaar, en ben NIET verplicht om bij hem in behandeling te blijven. Hij weigert dit, en heb al meerdere keren om een andere cardioloog gevraagd. Desnoods een ander ziekenhuis. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in hem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Catharina Ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Catharina Ziekenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen