Klacht Catharina Ziekenhuis: verwisseling patientgegevens en fouten

Marcel

Afgelopen november de laatste ivf poging gehad. Bij eerdere pogingen al diverse fouten gemaakt en dossier daarover uiteraard kwijt. Nu weer verwisseling van patientgegevens. Voor begin punctie heeft arts time out gedaanen naar mijn naam en geboortedatum gevraagd. Maar blijkbaar vond anestesioloog dit niet belangrijk. Want na uutvoeren punctie op vercouver word ik met een totaal andere naam aangesproken. Een schok, maar dan dringt het nog niet erg door. Half uur later is de volgende na mij er en heeft deze mijn gegevens. Nog half uur later komt veroorzaker het wijzigen, terwijl dit niet zou kunnen omdat gegevens beveiligd zijn. Maar dus wel. Paar dagen later bericht geen bevruchtingen. Verder niets. Ook niet na indienen zoveelste klacht. Kans us wellicht kleinmaar na diverse fouten is misschien nu de andere patient zwanger van mijn kind. En geen enkele reactie van ziejenhuis. Alkeen groot op website dat iedereen ze aanbeveelt. Daarbij ivf gedan terwijl icsi afgesproken was.

Nu eindelijk eens met de billen bloot en reageren zoals het hoort. Op site ziekenhuis ook negatieve reacties zichtbaar maken en niet alleen positief. Verantwoordelijkheid nemen, kopie van volledige dossier aan ons leveren en een vergoeding vooralle ellende. Nu schadeloosstelling door kosten te vergoeden aan ons zodat wij naar ander ziekenhuis of buitenland kunnen.

Wij vinden dat Catharina Ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Catharina Ziekenhuis?