Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Cathay Pacific: gedwongen omreizen, geen duidelijkheid over reis, vertraagd, kapotte koffer en geen enkel reactie.
Details
Klacht
20 mei de klacht ingediend, echter tot op heden geen enkel reactie mogen ontvangen.1. Vanaf 21u zitten wachten op het vliegveld omdat medewerkers weigeren mij in te checken i.v.m. 'regelen van plekken'. 23:10 zou ik kunnen inchecken, uitgesteld tot 23:30 terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat het wel erg krap is. Zou geen probleem zijn en ik hoefde me geen zorgen te maken. Of ik gebruik wilde maken om via Berlijn te reizen (ZONDER enig uitleg ook over compensatie). Nee was mijn antwoord. Ook hierbij weigeren ze mij in te checken. Er zou geen sprake zijn van 'dwang' om om te reizen terwijl medewerkers met z'n driëen tegenover mij staan, maar er is geen plek in de vlucht en nog maar 40 minuten over is om van balie naar gate te gaan. Zeer duidelijk gemaakt dat ik géén gebruik wil maken van de compensatie gezien deze totaal niet passend is voor de situatie. Gedwongen het formulier te ondertekenen omdat ik anders mijn reisdocument en boardingpass niet zou krijgen.
2. Bagage label fout gegaan. Bij de gate weer naar buiten moeten gaan om te bevestigen dat het mijn bagage is.
3. vertraagde vlucht van ruim 1u, terwijl ik maar 1,5u overstap tijd had. 3x voor en tijdens de vlucht gevraagd of ik het zou halen. Ik moest me geen zorgen maken kreeg ik als antwoord
4. direct uit het vliegtuig kreeg ik een nieuwe boardingpass in m'n handen gedrukt. Ze hadden 'alvast mijn vlucht omgeboekt'.
5. Compensatie van 5 euro om een lekker hapje/drankje te nemen. Ik hoop dat iedereen snapt dat je haast niets kan kopen op een vliegveld en al helemaal niet als je niet bij normale 'kiosk' terecht kan maar alleen bij fastfoodketens en de Starbucks. Ook dit is niet uitgelegd.
6. Vlucht weer vertraagd ruim 7u later thuis dan gepland vanwege alle vertragingen
7. Koffer kapot
Gewenste oplossing
Passende compensatieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.