Klacht Cathay Pacific: Krijg maar de helft van mijn vliegticket vergoed.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422318
Gebruiker
LageStroom#599
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De vlucht naar Clark airport(Filipijnen) van 8 februari 2020 vanuit Amsterdam via Hongkong kan niet doorgaan ivm Corona virus.
De regering van de Filipijnen heeft alle vluchten vanuit China verboden.
Op de site van Cathay werd aangegeven dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen van de ticket.
Nu heb ik maar de helft van de ticket teruggekregen.

Gewenste oplossing

Wil het volledige bedrag van de vliegticket vergoed krijgen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cathay Pacific?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen