Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Cathay Pacific: Ontzettend slechte service in een situatie van nood.
Details
Klacht
Ik was genoodzaakt met spoed terug naar Nederland te keren en wilde mijn vlucht omboeken. Mijn vlucht stond gepland vanaf Hanoi maar op dat moment was ik in Bangkok aanwezig, ik kon zelf via internet niet de route van mijn reis veranderen slechts de datum kon gewijzigd worden. Op het vliegveld in Bangkok kon niemand mij helpen en ben ik van links naar rechts gestuurd zonder resultaat. In Nederland was niemand bereikbaar, het was immers weekend, zelfs een noodnummer was niet beschikbaar. Via een algemeen nummer werd ik geïnformeerd dat de route van mijn vlucht wijzigen niet mogelijk was, omdat ik een vlucht naar Hanoi zou moeten boeken en de kosten van de datum wijzigen EUR 250 zijn werd aangeraden een nieuwe vlucht te boeken, een annulering van mijn terugvlucht zou immers EUR 100 opleveren. Vervolgens krijg ik op het moment dat ik al in Nederland ben een reactie op mijn e-mail. Mijn vlucht omboeken was mogelijk voor EUR 262.Gewenste oplossing
Ik vind het werkelijk schokkend dat in een geval van nood niemand beschikbaar is ookal is het weekend. Dat er vervolgens totaal verschillende informatie wordt gegeven zorgt ook nog eens voor grote onduidelijkheid. Ik zou graag contact met jullie hebben over de wijze waarop ik gecompenseerd wordt voor alle extra kosten die ik heb moeten maken, omdat ik een nieuwe terugvlucht heb geboekt terwijl later bleek dat dit niet nodig was, het feit dat dit een hele hoop stress voor mij en mijn familie thuis heeft opgeleverd heb ik hierbij nog buiten beschouwing gelaten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.