Opgelost door Cathay Pacific: Ontzettend slechte service in een situatie van nood.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94462
Gebruiker
Lisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was genoodzaakt met spoed terug naar Nederland te keren en wilde mijn vlucht omboeken. Mijn vlucht stond gepland vanaf Hanoi maar op dat moment was ik in Bangkok aanwezig, ik kon zelf via internet niet de route van mijn reis veranderen slechts de datum kon gewijzigd worden. Op het vliegveld in Bangkok kon niemand mij helpen en ben ik van links naar rechts gestuurd zonder resultaat. In Nederland was niemand bereikbaar, het was immers weekend, zelfs een noodnummer was niet beschikbaar. Via een algemeen nummer werd ik geïnformeerd dat de route van mijn vlucht wijzigen niet mogelijk was, omdat ik een vlucht naar Hanoi zou moeten boeken en de kosten van de datum wijzigen EUR 250 zijn werd aangeraden een nieuwe vlucht te boeken, een annulering van mijn terugvlucht zou immers EUR 100 opleveren. Vervolgens krijg ik op het moment dat ik al in Nederland ben een reactie op mijn e-mail. Mijn vlucht omboeken was mogelijk voor EUR 262.

De oplossing

Ik vind het werkelijk schokkend dat in een geval van nood niemand beschikbaar is ookal is het weekend. Dat er vervolgens totaal verschillende informatie wordt gegeven zorgt ook nog eens voor grote onduidelijkheid. Ik zou graag contact met jullie hebben over de wijze waarop ik gecompenseerd wordt voor alle extra kosten die ik heb moeten maken, omdat ik een nieuwe terugvlucht heb geboekt terwijl later bleek dat dit niet nodig was, het feit dat dit een hele hoop stress voor mij en mijn familie thuis heeft opgeleverd heb ik hierbij nog buiten beschouwing gelaten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lisa
    Datum
    Ik heb ook een klacht ingediend via de website van Cathay Pacific en heb daarop gelukkig een snelle reactie gehad. Ben erg tevreden over de compensatie die mij geboden is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Cathay Pacific?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen