Klacht Cathay Pacific: Slechte sercive Cathay Pacific bij vertraging

Klachtnummer
# 258996
Gebruiker
Dulmen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Doordat de vlucht vanuit Hanoi naar Hongkong 1.15 uur later vertrok dan gepland konden we niet meer mee met de aansluitende vlucht Hongkong naar Amsterdam.
We moesten overnachten in Holliday Inn hotel 50 km van de luchthaven. Op de voucher had de persoon van Cathay Pacific geen adres van het hotel gezet. Dus problemen met de taxi want er zijn 4 Holliday inn hotels in Hongkong. Na 45 minuten eindelijk een personeelslid van C.P. Om 1.45 in hotel en 's morgens om 9 uur weer op vliegveld aanwezig zijn. Onze bagage vanuit Hanoi was onvindbaar. Bleek de hele nacht bij de bagageband te hebben gestaan. Daarna de KLM balie voor de beloofde vlucht van KL0888 om12.20 uur (9 april). Echter inchecken was niet mogelijk. De vlucht was overbooked. Dus wachten tot 11 uur en .... gelukkig we konden nog mee. De ondersteuning van Cathay Pacific was minimaal. Taxi naar hotel, hotel met zeer karig ontbijt en verder geen koffie of andere versnaperingen. M.a.w. een drama

De oplossing

Compensatie voor de slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cathay Pacific?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen