Klacht Cathay Pacific: Vluchtvertraging 6 uur: Kans Hong Kong gemist

Klachtnummer
# 93811
Gebruiker
Kimberly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dear sir/madam,

On October 16 , we had a delay of 6 hours. Waiting in Cairns was very tiring. We arrived a day later in the hotel in Hong Kong at 04:00 am. This day we were obviously very tired. We could not use the lockers to store our backpacks , because they were already close to the airport in Hong Kong. We had to take them to the hotel.

We could not see things and do in Hong Kong since had shortage of time and were tired. Our plan was to spend 24 hours in Hong Kong but this did not happen because of the delay. I'm so dissapointed.

De oplossing

We are very pleased with Cathay, but it took me too much time, money and effort. I missed my chance to explore Hong Kong and it took me a lot of money. I would like a compensation for the delay in Cairns. Awaiting your response.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cathay Pacific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cathay Pacific?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen