Opgelost door Catly.shopping.nl: wil geld retour, maar lukt niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 376255
Gebruiker
Azzurro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb jurkje besteld , maar de maat is niet goed. Hen 4x gemaild met vraag naar welk adres ik het kan retourneren. geen reactie . Uiteindelijk heb ik het retour gestuurd naar Retour adres wat op het label van pakketje stond.
Label Retour zending gescand en naar hen gemaild.
Toen kreeg ik reactie van ene Pedro in gebrekkig Nederlands dat ik het niet retour hoeft te sturen en bieden ze aan om nieuwe maat te bestellen met korting.
Ik heb hen terug gemaild dat ik mijn geld terug wil en daarna evt een andere maat zal bestellen. Krijg geen reactie meer, heb al 3 x gemaild. Ik vrees dat ik naar mijn geld kan
fluiten. Hopelijk kunt u mij helpen

De oplossing

wellicht kunnen jullie druk uitvoeren , zodat ze alsnog reageren op mijn mails en mijn geld terug storten. of andere maat sturen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Azzurro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sturen gratis opnieuw nieuwe maat . Nog niks ontvangen, planning is 2 aug. Dus wacht het nog even af.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Catly.shopping.nl?