Klacht Caveli.nl: Oplichters die aangepakt moeten worden!

Miranda

06-09-2020 een muziekdoosje besteld en betaald!! Een positieve feedback gegeven, daar zou €10,- voor teruggestort worden (achteraf dacht ik, hoe naïef heb ik kunnen zijn). Maar goed diverse keren gemaild waar mijn bestelling bleef, trackingcode werkte niet. Op een gegeven moment werkte deze code wel en bleek de bestelling geleverd te zijn?!?! Nou, NIET DUS!
Wat een oplichters!! Zie dat ik niet de enige ben op deze site: https://nl.trustpilot.com/review/caveli.nl . Misschien dat alle gedupeerden de handen ineen kunnen slaan en deze oplichters publiekelijk kenbaar te maken. Stoppen kunnen we ze denk ik niet, dit soort gasten vinden altijd wel weer een andere weg om verder te kunnen met hun praktijken. Lijkt me een mooie voor Kees van de Spek (programma opgelicht). Wie o wie wilt hieraan meewerken?

Het bedrijf zou zijn leveringen eens moeten doen en stoppen met deze praktijken. Wel cashen maar niet leveren?!?!?!!

Wij vinden dat Caveli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Caveli.nl?