Klacht Caveli.nl: Raamslider kan niet retour worden gestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481367
Gebruiker
Vera
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste
Wij kochten een Caveli Raam Slider van 34,95 euro. De raamwasser is totaal niet bruikbaar bij dubbele beglazing en wij willen dan ook retourneren.
- 4 keer stuurden we een mail, waar we tot op heden geen antwoord op kregen.
- Het retourformulier op www.caveli.nl. is niet downloadbaar, zodat het onmogelijk is om te retourneren, binnen de 14 dagen.
- De website vermeldt zelfs geen telefoonnummer.
Nochtans lezen wij op de website dat Caveli een optimale service biedt aan de klanten, dat Caveli eenvoudig te contacteren is en een klantenservice biedt van 24 / 7.
Wij vragen dan ook dat Caveli ons dringend het retourformulier te sturen, wij sturen dan het product terug en verwachten een correcte terugbetaling van 34,95 euro..
Indien wij van Caveli geen reactie krijgen zijn we genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen, o.m. via een consumentenorganisatie.

Gewenste oplossing

Graag een retourformulier en geld retour na verzenden van product.
Geboden oplossing
Ze schitteren in afwezigheid, bloed irritant. Op hun site staat dat ze goed bereikbaar zijn en snel reageren...plus gratis en gemakkelijk retourneren, niks is minder waar. Het leert me gelijk om niet meer via een advertentie op Instagram te bestellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caveli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caveli.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen