Klacht CB Computerhulp: gemaild naar bedrijf, betaald via I-Deal, afspraak gemaakt dat cb zou terugbellen om pc-hulp te verlenen, bedrijf belt niet.

Klachtnummer
# 49903
Gebruiker
W.A.M. Renders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goededag!
Ik nam na advies van uw Digitale Consumentengids contact op met:
https://www.cbcomputerhulp.nl/nl/home.html
Telefonisch kon men niets betekenen. Ik moest mailen.
Ik mailde naar cbcomputerhulp,
betaalde € 14,-,
meldde wanneer ik teruggebeld kon worden,
en wachtte vol vertrouwen.
Om een lang verhaal kort te maken: ook na één faire kans en twee herkansingen (= 3 kansen)
slaagde cbcomputerhulp er niet in om mij op de gewenste tijden normaal terug te bellen.
Ik moest zelf meerdere malen (weer) telefonisch contact opnemen,
en nog lukt het hun niet.
Ik heb uiteindelijk mijn geld teruggevraagd,
nog niet terugontvangen.
Vriendelijke groet,
W. Renders,
5674 NP 28,
lidm. nr.3714772.

De oplossing

Omdat ik het bedrijf cbhulp DRIE kansen gegeven heb om mij op bepaalde (ruime!!) tijden terug te bellen en dit DRIE maal ondanks hun beloften niet gelukt is, wens ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CB Computerhulp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties